מנהל אגף השיווק בחברת HOT, אריאל כהן, פורש ועובר לפלאפון. כהן ימונה לראש אגף השיווק העסקי, שפלאפון החליטה להקים מחדש לאחר שסגרה אותו לפני כשנתיים.
העזיבה של כהן נעשית בעיתוי אומלל מבחינת HOT, משום שהוא מהווה ציר מרכזי בחטיבת השיווק בחברה. סמנכ"לית שיווק של HOT, סביון בר-סבר, היא חדשה בתפקיד וחסרת ניסיון בשוק התקשורת, מה גם שכעת היא נמצאת בחופשת לידה.
כהן זכה להערכה רבה על תפקודו, וב-HOT קיבלו את עזיבתו בצער ואף ניסו לשכנעו להישאר.
כהן הגיע ל-HOT ב-2006, לאחר שמילא מספר תפקידים באגף השיווק של פרטנר. הוא היה אחראי בין היתר על שורה של מהלכים שבצעה HOT בתחום חבילות הטריפל, המהלכים השיווקיים של החברה בעת שניידות המספרים נכנסה לתוקף, בניית חבילות האינטרנט, המהלכים השיווקיים בנושא הרשת החדשה ועוד.
כהן צפוי להתחיל את עבודתו בפלאפון במהלך חודש אפריל השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.