מצליחים לעשות "סוויץ": מיזם
הרכב החשמלי בטר פלייס ו
שי אגסי תופס מקום נכבד בתודעה של הצרכן הישראלי. מסקר שעברה חברת מרקט ווטש עבור "גלובס" עולים נתוני מודעות מרשימים, לפיהם כ-60% מהאוכלוסייה שמעו על החברה המוכרת רכב חשמלי.
בשנה הבאה ניתן יהיה לרכוש בישראל רכב ממונע חשמלי של בטר פלייס, כלומר רכב המונע בסוללה חשמלית שנטענת כל מפעם מחדש ולא על דלק. גם ציי הרכב יוכלו לספק לעובדיהם רכבים מסוג זה בעקבות מספר שיתופי-פעולה שעליהם חתמה החברה, כמו למשל עם אמדוקס, טבע בזק ופלאפון.
20.3% (מתוך 494 נשאלים) השיבו כי הם בטוחים שיהיו מוכנים לעבור לנהוג ברכב חשמלי במקום ברכב רגיל, כאשר מבין אלה הבטוחים שיעברו לנהוג ברכב חשמלי - 26.6% מחזיקים רכב ממקום העבודה.
על-פי נתוני הסקר, 57% מהמשיבים המחזיקים רכב באמצעות העבודה השיבו כי הם חושבים שיעברו לנהוג ברכב החשמלי. מבין כל הנשאלים המחזיקים ברכב חברה, איש לא שלל את האפשרות כי יעבור לרכב חשמלי בעתיד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.