בעקבות "קריאת שרות" (Recall) שפרסמה טויוטה באירופה כתוצאה מחשד לאפשרות במקרים חריגים ונדירים, של תקלה בדוושת ההאצה בחלק מדגמי יאריס, אוריס, ראנקס, קורולה, אוונסיס, ורסו וראב 4, הודיעה החברה כי תשלח בימים הקרובים, באמצעות משרד התחבורה, מכתבים לכל הלקוחות שרכביהם מופיעים ברשימת כלי הרכב הנדרשים לקריאת השירות.
באתר האינטרנט של החברה (http://www.toyota.co.il/recall/ ) ניתן לברר האם הרכב משתתף בקריאת השירות.
בכדי לקבל את הפרטים יש למלא מספר רישוי כפי שמופיע ברישיון הרכב שברשותך.
נזכיר כי בשבוע שעבר הודיעה חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לארץ, כי בכוונתה לקרוא ליותר מ-32 אלף רכבי טויוטה בישראל לתיקון של הפגם שהתגלה בדוושת המצערת. בהודעת יוניון מוטורס נמסר כי התופעה בדוושה עלולה להופיע רק במקרים בודדים ונדירים וכי גם במקרים אלה היא מתפתחת באופן הדרגתי. לדברי החברה, בכל מקרה של חשד או חשש מוזמנים הלקוחות להגיע לסוכנות המשנה הקרובה למקום מגוריהם. החלק הנדרש לביצוע קריאת השירות הוא חלק מתכתי קטן, שיוכנס אל מנגנון דוושת ההאצה וימנע את החיכוך העלול להיגרם בו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.