אחרי שהתנהל למעלה משנה ללא ספונסר רשמי, אחרי העזיבה של מרצדס-בנץ בתום 2008, הצליח ארגון טניס הגברים העולמי (ATP) לרשום את אחת העסקאות החשובות שלו בשנים האחרונות. ה-ATP חתם לחמש שנים וחצי עם יצרנית הבירה המקסיקנית "קורונה אקסטרה", שתהפוך לנותנת החסות הרשמית לסבב הגברים, עבור סכום המוערך ב-70 מיליון דולר. ההסכם ייכנס לתוקף במאי 2010.
ה-ATP ספג מכה קשה בתום 2008, כאשר יצרנית המכוניות הגרמנית החליטה שלא לחדש את הסכם החסות עם הארגון אחרי 12 שנים. את כל עונת 2009 העביר ה-ATP ללא ספונסר עיקרי, ובנוסף נאלץ לסגור כמה מהטורנירים הוותיקים שלו שאיבדו אף הם את הספונסר הראשי בעקבות המצב הכלכלי.
במסגרת ההסכם תקבל קורונה את הזכות לשים את הלוגו שלה על הרשת במגרשים של הטורנירים הראשיים. ההסכם כולל כ-40 מתוך 62 הטורנירים של ה-ATP.
אגב, ההסכם נמוך משמעותית מזה של סבב הנשים (WTA). סבב הנשים מחזיק בסוני אריקסון כספונסר עיקרי, בהסכם שנחתם ב-2005 ונאמד ב-88 מיליון דולר ל-6 שנים.
בשורה טובה נוספת ל-ATP מגיעה מהסיכום השנתי של כמות הקהל במגרשים ב-2009: בסך הכל נכחו באצטדיונים 4.4 מיליון צופים - עלייה של 7% לעומת שנת 2008. ב-14 טורנירים נרשם שיא צופים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.