חברת פורשה הציגה תמונות רשמיות ופרטים טכניים של הדור החדש של רכב הכביש-שטח "קאיין". בתכנון הדור החדש, שקיבל עיצוב חדש מבחוץ ומבפנים, הושם דגש על הפחתת המשקל - בקרוב ל-200 קילו - ועל הפחתה של תצרוכת הדלק בדגמים השונים בשיעור של כ-23% במקביל להפחתת הפליטה.
פורשה קאיין
כל הדגמים יוצעו כעת עם תיבה אוטומטית חדשה בת 8 מהירויות. דגם הטורבו דיזל מציע מנוע V6 בהספק 240 כ"ס, עם מומנט של 55 קג"מ. דגם ה-S מצויד במנוע V8, שהספקו שודרג מ-385 כ"ס ל-400 כ"ס במקביל להפחתת תצרוכת הדלק הרשמית. דגם הטורבו מייצר 500 כ"ס וגם הוא חסכוני יותר מבעבר. הדגם הבסיסי הוא V6 בנזין בהספק 300 כ"ס.
פורשה קאיין
להיצע של הקאיין נוספה לראשונה גרסה היברידית, שכוללת מנוע בנזין בהספק 333 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 47 כ"ס. המומנט המשולב של המנוע הוא 58 קג"מ ב-1000 סלד ופורשה טוענת, שזהו הדגם "הירוק" ביותר, שהשיקה אי פעם. הוא פולט כ-193 גרם לקילומטר וצורך, רשמית, כ-11 קילומטר לליטר בממוצע. הקאיין החדש צפוי לנחות בישראל לקראת מחצית השנה.
פורשה קאיין
פורשה קאיין
פורשה קאיין
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.