אחרי הצגת הדור החדש של ה"פטרול" הגדול חושפת ניסן לקראת תערוכת ז'נבה גם את הדוקות המחודשים של רכב הכביש-שטח "פאת'פיינדר" והטנדר "נבארה". חיצונית השינויים כוללים עיצוב מחדש של החרטום, שכולל פגושים, מכסה מנוע, גריל וסמל חדשים ואלגנטיים יותר.
לפאת'פיינדר ולנבארה
גם תא הנוסעים עוצב מחדש ומציע יותר חללי אכסון, מערך פיקוד משופר ועוד. השינוי המרכזי נמצא מתחת למכסה המנוע. יחידת הדיזל עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר עברה עדכון יסודי בסיוע טורבו חדש ומערכת ניהול מנוע חדשה. ההספק צמח ב-19 כ"ס ל-190 כ"ס והמומנט עומד כעת על 45 קג"מ למרות שגם צריכת הדלק וגם פליטת ה-CO2 ירדו משמעותית.
לפאת'פיינדר ולנבארה
חידוש נוסף בהיצע הוא V6 טורבו-דיזל חדש, שמכניס את הרכב לליגה של הגדולים עם הספק של 231 כ"ס ומומנט של 55 קג"מ. ה-V6 זהה כמעט למנוע הטורבו-דיזל החדש של אינפיניטי, וגם הוא יוצע עם אופציה לתיבה אוטומטית מתקדמת בת 7 מהירויות. לא ברור עם הוא יגיע ארצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.