קבוצת אסם בחרה בסטורנקסט כספק המידע השיווקי לניתוח מגמות המכר ונתחי השוק בתחום מוצרי הצריכה של הקבוצה.
במסגרת ההסכם בין החברות תשתמש אסם בנתונים וניתוחים שמספקת סטורנקסט למעקב אחר מגמות בשוק מוצרי הצריכה.
המידע השיווקי של סטורנקסט מבוסס על נתוני אמת מהקופות המתקבלים מכ-1,750 נקודות מכירה בשוק הפרטי והמאורגן, שעל בסיסן, באמצעות מודל סטטיסטי, נבנית הערכת המכר לכלל שוק מוצרי הצריכה בישראל.
לדברי ערן שריג, סמנכ"ל השיווק בסטורנקסט, "אנו מאמינים כי רמת הדיוק הגבוהה של נתוני סטורנקסט, הסוקרים את שוק מוצרי הצריכה בישראל, תייצר ערך מוסף גבוה לאסם בניהול פעילותה העסקית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.