מי שחשב ש-HOT עומדת להשיג שקט תעשייתי בזמן הקרוב הולך להתבדות. ל"גלובס" נודע כי הקיצוצים בחברה עומדים להגיע לחטיבת השיווק.
סביון בר-סבר, סמנכ"לית השיווק, עומדת לחזור מחופשת לידה בזמן הקרוב, והמטלה הראשונה שהיא תצטרך להתמודד איתה היא קיצוץ בכוח-האדם בחטיבה.
בחברה מדברים על שינוי המבנה הארגוני בחטיבה במסגרת תהליך ההתייעלות שמובילים המנכ"ל הרצל עוזר ובעל השליטה החדש פטריק דרהי, שיכלול פיטורים של כ-15 איש מתוך כ-40 עובדים בסך-הכל.
בחטיבת שיווק של החברה נרשמו מספר עזיבות בחודשים האחרונים, שטרם אוישו בעובדים חדשים, כך שהיא עומד לעבור קיצוץ משמעותי.
נזכיר רק כי על בכירי העוזבים בחטיבה נמנים אייל נווה, שעסק בפיתוח עסקי ועבר לחברת דלק; ולאחרונה הודיע על עזיבה גם אריאל כהן, מנהל אגף השיווק, שעובר לתפקיד מנהל אגף שיווק עסקי בפלאפון. שניהם היוו צירים מרכזיים באגף, ובר-סבר תצטרך למצוא לכהן ממלא מקום בזמן הקרוב.
מ-HOT נמסר בתגובה: "HOT מתאימה מפעם לפעם באופן נקודתי את מבנה הפעילות שלה על מנת להיות ערוכה ויעילה להתמודד עם האתגרים והמשימות שלה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.