המאבק בין מחירון "לוי יצחק" לבין מחירון "יד 2" מתחמם אבל כל המחירונים ממשיכים להתעלם מירידת המחירים הריאלית "הסמויה" כביכול של כלי הרכב החדשים, שמתבטאת במבצעי הנחות "נקודתיים", דוגמת ימי מכירה מיוחדים, ובמבצעים "סקטוריאליים" כביכול שמיועדים למספר גדל והולך של חברי מועדוני לקוחות ובני משפחותיהם.
דוגמה עדכנית היא המבצע המשותף של לובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן, ומועדון הצרכנות של "אגד" (יש דבר כזה). במסגרת המבצע יכולים חברי אגד, גמלאי אגד ובני משפחותיהם לרכוש את מגוון דגמי פיז'ו וסיטרואן בהנחות לא מבוטלות, שמגיעות לסביבות 5%-7% ממחיר המחירון פלוס הטבות שונות האבזור ובתחזוקת הרכב.
סיטרואן C4 מודל 2010
הגרסה "הפרטית" של הפיז'ו 308, למשל, מוצעת בפחות מ-113 אלף שקל, הנחה של כ-7200 שקל מהמחירון הרשמי. אחותה, ה-C4, מוצעת ב109,700 שקל בלבד הנחה של כ-8200 שקל. הפיג'ו 107 הקטנטונת נמכרת ב-78 אלף שקל בלבד - הנחה של כמעט 5000 שקל מהמחירון, פיז'ו 207 עם מנוע 1.4 ליטר מוצעת ב-92 אלף שקל, כ-7000 שקל פחות מהמחירון וכך הלאה.
עוד מותגים ממקדים כיום את מאמציהם בימי מכירות נקודתיים שבהם מוצעים כלי רכב בהנחות לא מבוטלות. מיצובישי, למשל רשמה קרוב ל-300 הזמנות "פרטיות" ביומיים של מכירות/הנחות ואילו אלפא רומיאו רשמה 61 הזמנות ב-3 ימי הזמנות, מתוכן 35 מכוניות מסדרת ה-159 שנמכרה בהנחה נאה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.