חברת HOT מערימה על לקוחותיה קשיים בלתי אנושיים בדרך להתנתקות משירותי החברה - כך נטען בתובענה ייצוגית שהוגשה היום (ה') לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה.
התובע, יוני בן-סימון, באמצעות עוה"ד רונן הורוביץ וירון אלון ממשרד הורוביץ, אבן, אוזן ושות', תובע את HOT בטענה כי אינה מאפשרת ללקוחותיה להתנתק משירותי הטלוויזיה הרב-ערוצית אותם היא מספקת.
לטענת התובע, הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בכך שהחברה מתעלמת מהודעות הביטול וההתנתקות, ממשיכה בחיוב הלקוחות ואינה משיבה את חיובי היתר; וכך נדרשים לקוחות המבקשים להתנתק משירותיה להתקשר פעם אחר פעם ולהמתין פרקי זמן לא סבירים על מנת לשוחח עם נציגים של החברה.
בכוונה תחילה, נטען, HOT נוקטת סחבת ומטרטרת את לקוחותיה במטרה למנוע את הניתוק משירותיה ולמצער - לדחותו ככל האפשר.
בכתב התביעה מפרט בן-סימון את דרך החתחתים שנאלץ לעבור כל הדרך לניתוק המיוחל, ודורש מהחברה לפצות את לקוחותיה בסך כולל של 105 מיליון שקל.
מ-HOT נמסר: "טרם נתקבלה התובנה".
(ת"צ 44751-03-10 בן סימון נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.