יצרנית הבלקברי, חברת ריסרץ' אין מושן הקנדית דיווחה בסיום המסחר בוול סטריט כי הכנסותיה גדלו ב-35% בשנה שהסתיימה ב-27 בפברואר לעומת המכירות בשנה הפיסקאלית הקודמת והגיעו ל-15 מיליארד דולר.
ברבעון הרביעי הסתכמו המכירות ב-4.08 מיליארד דולר, עלייה של כ-18% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. המנייה נופלת במסחר המאוחר לאחר שלא עמדה בציפיות השוק ל-4.3 מיליארד דולר מכירות ברבעון הרביעי.
רווחי החברה זינקו ב-37% ברבעון הפיסקאלי הרביעי והסתכמו ב-701 מיליון דולר או 1.27 דולר למניה. האנליסטים בשוק ציפו כי החברה תציג רווח של 1.28 דולר למניה.
מספר חשבונות המנויים על הבלקברי זינקו ב-65% לעומת השנה שעברה והגיעו לכ-41 מנוים, כאשר ברבעון הרביעי קבעה החברה שיא של גיוס מנויים חדשים (נטו) - 4.9 מיליון. משלחוי הטלפון החכם הפופולרי עלו ביותר מ-40% ברבעון הרביעי לעומת היקפם ברבעון המקביל אשתקד.
כ-80% ממכירות החברה הגיעו ממכירת המוצרים וכ-16% הגיעו משירותם שונים שמציעה החברה למנוייה, כמוכן 2% היו כתוצאה ממכירת תוכנות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.