דווקא בתקופה שבה הידרדר מעמדו הציבורי לשפל, בעקבות פרשיות הרומנים שלו מחוץ לנישואים, טייגר וודס רושם עלייה במכירות המוצרים הרשמיים שלו.
מנתונים שהתקבלו על-ידי Golfsmith, רשת קמעונאות מוצרי הגולף הגדולה בארצות הברית, עולה כי בחמשת החודשים האחרונים נמכרו 9,564 מוצרים ממותגי טייגר וודס, לעומת 8,855 בתקופה המקבילה אשתקד (עלייה של 8%).
"אנשים לא נטשו את המותג טייגר וודס", אמר מנכ"ל Golfsmith, מרטי האנאקה.
כזכור, וודס הודיע בתחילת דצמבר 2009 על פרישה מפעילות, אחרי שהתפוצצה פרשת הבגידות שלו. ב-Golfsmith דיווחו כי בשלושת השבועות הראשונים של דצמבר נרשם הזינוק הגדול ביותר בהיקף מכירות המוצרים של טייגר.
ב-16 במארס הודיע וודס כי יחזור להתחרות. הטורניר הראשון שלו מאז הפרישה הזמנית ייפתח בעוד שבוע בדיוק באוגוסטה, ג'ורג'יה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.