לרגל הקיץ המתקרב עבר רכב הכביש-שטח המפואר אאודי Q7 רענון הנדסי, שמתמקד בעיקר באגף ההנעה. העיצוב החיצוני לא עבר שינוי אולם מתחת למכסה המנוע ניתן למצוא כעת מנוע V6 טורבו בנזין בנפח 3 ליטר, בשתי גרסאות שונות, שמחליפות את מנוע ה-V6 בנזין בנפח 3.6 ליטר ואת מנוע ה-V8 בנזין בנפח 4.2 ליטר, שהוצאו לגמלאות. הגרסה הראשונה מייצרת 272 כ"ס (במקום 280 כ"ס במנוע ה-3.6 ליטר) ומומנט של 40 קג"מ והיא מזנקת מאפס ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות.
הגרסה החזקה, שמחליפה את מנוע ה-V8, מייצרת לא פחות מ-333 כ"ס ו-44 קג"מ ולמרות חסרונם של 2 צילינדרים וכמעט 1.2 ליטר בנפח היא מאיצה את הרכב מאפס ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות - כמעט חצי שנייה מהר יותר מהגרסה היוצאת. שני המנועים החדשים אמורים להיות נקיים וחסכוניים יותר בעשרות אחוזים מהמנועים היוצאים, שנחשבו לבחירות פופולאריות בשוק הישראלי.
באגף המנועים ניתן למצוא גם מנוע TDI חדש בנפח 3 ליטר, שמייצר 240 כ"ס ולא פחות מ-55 קג"מ, למרות פליטה של 195 גרם CO2 לקילומטר בלבד וממוצע צריכת דלק רשמי של כ-14 ק"מ לליטר.
כל הדגמים יצוידו כעת כסטנדרט בתיבה אוטומטית חדשה בת 8 מהירויות, שמקבילה לתיבה של ה-A8 החדשה. גם האבזור התקני עבר שדרוג ובין השאר מוצעים כעת כל הדגמים כסטנדרט עם שלוש שורות מושבים ועם מתלים אלקטרוניים מתכווננים. עדיין לא ברור מתי יגיע העדכון גם אלינו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.