40 אלף גולשים הורידו את אלבומה של להקת "משינה" בחינם באינטרנט. ל"גלובס" נודע כי המהלך השיווקי של זכיינית ערוץ 2 רשת הביא לעלייה של 25% בגלישה באתר האינטרנט המשותף שלה עם ynet, במהלך השבועיים שבהם נערך המבצע. 40 אלף אלבומים נחשבים בישראל לאלבום פלטינה.
האלבום "יהלומים בשמיים" הושק יום לפני יציאתו לחנויות באתר רשת. כחלק מהמהלך השיווקי האתר הציע את האלבום - על 10 רצועותיו - להורדה חוקית וחינמית באתר, לצד הורדה של עטיפת האלבום וקליפ.
מטרת המהלך, על-פי גורמים ברשת, היתה שיווקית ונועדה להעלות את המודעות לאתר ולהגדיל החשיפה אליו בקרב קהלים נוספים באמצעות חיבור לעולם המוזיקה.
אתרי אינטרנט של גופי שידור, ללא קשר להיקף פעילותם, חווים גלי גלישה משמעותיים כאשר משודרות על מסך הטלוויזיה שלהם תוכניות דגל משמעותיות, שגוררות המשך צפייה באתר. בתקופות שבהן לא משודרים תכנים אטרקטיביים קיימת ירידה טבעית בגלישה.
המהלך השיווקי התייחס לעובדה כי קהל המאזינים הפוטנציאלי של "משינה" מורכב על-פי ההערכה מבני 25 עד 40, הנחשבים אטרקטיביים לקהל המפרסמים, כאשר באוקטובר 2009 ביצעה רשת מהלך דומה עם אלבומה של רונה קינן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.