הפורמט "מגודלים" של סלקום השלים מכירה ל-13 מדינות - כך נודע ל"גלובס". זאת לאחר חתימת עסקה נוספת על-ידי החברה המפיצה של הפורמט, דורי מדיה, מול קבוצת ONGOING וחברת ההפקות CTN.
החברות צפויות להפיק את הפורמט, שהיה בישראל אינטרנטי, במדינות דוברות פורטוגזית. הפורמט יופק בברזיל, בפורטוגל, באנגולה ובמוזמביק.
מגודלים הוא פורמט שפותח על-ידי סלקום, דורי ניו-מדיה ויעל אבנרי לסלולר ולאינטרנט. מדובר בשילוב בין תוכנית ריאליטי ומשחק שליטה אינטראקטיבי.
במסגרת התוכנית, שהופקה על-ידי דרסט של דורי מדיה, הצופים שולטים בחיי המתמודדים, על בסיס שאלות מובנות שהופנו אליהם 24 שעות ביממה במגבלת זמן למתן תשובה לכל שאלה.
הפורמו "מגודלים" זכה להצלחה בישראל, כשיותר מ-7 מיליון צופים הצביעו לו באמצעות האינטרנט ב-21 ימי השידור. במשך פרק זמן זה ביקרו באתר 700 אלף משתמשים ייחודיים (מתוך 7 מיליון), כאשר רבים מהם ביקרו יותר מפעם אחת ביום ושהו בו 12 דקות בממוצע. המשחק שודר בשידור חי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
סמנכ"ל השיווק בסלקום, עדי כהן, הביע שמחה "על המשך ההתעניינות העולמית הרבה ב'מגודלים'. אנו רואים מגמה של התרבות תכנים אשר הופכים לנגישים בסלולר בקרב הקהל הצעיר, וזאת בייחוד בשל העלויות הנמוכות שלהם".
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, מסר כי "חתימת הסכם כה חשוב עם קבוצת ONGOING בפסטיבל מיפ טיוי 2010 היא המשך ישיר להצלחות ולתגובות שלהם זוכה 'מגודלים' מיום השקתו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.