"הגידול האורגני בהכנסות הרבעון הראשון ביחס לרבעון המקביל אשתקד, מהווה הוכחה כי יצאנו מן המשבר הכלכלי חזקים מתמיד", כך אומר היום מייסד ומנכ"ל פאנדטק , ראובן בן-מנחם.
החברה פרסמה היום את דו"חות הרבעון הראשון ב-2010, ולצידם הודיעה גם על העלאת התחזיות שלה לשנה כולה. בעוד שהתחזית הקודמת הייתה להכנסות של 132-135 מיליון דולר, היום מדברים בחברה על הכנסות של 135-137.5 מיליון דולר. זוהי צמיחה של 14.6%-16.7% ביחס לשנת 2009.
פאנדטק מעדכנת גם את תחזית הרווח הנקי השנתי, והוא צפוי להגיע ל-40-47 סנט למניה, או 68-75 סנט למניה בנטרול הפחתות חד-פעמיות, בעוד שהתחזית הקודמת הייתה ל-63-73 סנט למניה. מכאן, שב-2010 פאנדטק תרשום רווח כולל של 11.1-12.2 מיליון דולר.
תחזית החברה לרבעון השני היא להכנסות של 33.7-34.5 מיליון דולר ורווח נקי בנטרול הפחתות של 16-19 סנט למניה.
פאנדטק מתמחה בפתרונות סליקה ועיבוד תשלומים אוטומטיים מאובטחים ובזמן אמת לבנקים ולגופים פיננסיים, והיא חלק מקבוצת כלל תעשיות (55.4%) שבשליטת אי.די.בי של נוחי דנקנר.
החברה מסכמת את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות שיא בשורה העליונה, כשההכנסות צמחו ב-28.1% לעומת הרבעון המקביל וב-1.8% לעומת הרבעון הקודם, והסתכמו ב-33.4 מיליון דולר. האנליסטים ציפו להכנסות של 31.9 מיליון דולר. במהלך הרבעון הראשון פאנדטק סגרה 123 עסקאות, והוסיפה חמישה לקוחות חדשים.
רכשה ממניותיה בכ-1.8 מ' ד'
הרווח התפעולי הגיע ל-2.3 מיליון דולר, ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 1.4 מיליון דולר. בנטרול הפחתות של נכסים בלתי מוחשיים ורישום התגמולים לעובדי החברה, נרשם רווח נקי של 2.5 מיליון דולר, שהם 16 סנט למניה. בכך, עקפה החברה את תחזית האנליסטים ב-2 סנט.
תזרים המזומנים מפעילות הסתכם ברבעון הראשון ב-20.8 מיליון דולר, ובקופת החברה היו בסופו כ-60 מיליון דולר. החברה הוציאה ברבעון כ-1.8 מיליון דולר על רכישה עצמית של מניות, ורכשה 131 אלף מניות. מכאן, שהמחיר הממוצע למניה היה כ-13.7 דולר. פאנדטק נסחרת במקביל בנאסד"ק ובתל-אביב בשווי של 210 מיליון דולר.
לאחרונה פורסם ב"גלובס", כי פאנדטק מבצעת שינוי מבני וארגוני, שמטרתו הפיכת החברה מחברה רב-לאומית מבוזרת לחברה גלובלית אחידה. "אני מאמין שהשינויים האסטרטגיים שאנו מובילים בחברה, יבטיחו כי נמשיך לספק ללקוחותינו את המוצרים והשירותים הטובים ביותר בשוק, מה שיוביל אותנו להמשך צמיחה בשנת 2011 ולאחריה", אמר בן-מנחם.
בן מנחם הוסיף, כי "אני מאמין שהשינויים האסטרטגיים שאנו מובילים בחברה, יבטיחו שנמשיך לספק ללקוחות את המוצרים והשירותים הטובים בשוק, ויובילו אותנו להמשך צמיחה ב-2011 ולאחריה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.