רשת המשביר לצרכן יוצאת במהלך בו תחלק לחצי מיליון בתי-אב שטרות כסף של המשביר במסגרת מסיבת ההפתעות תחת הסלוגן "מזומאניה".
במסגרת המהלך תציע הרשת מבצעים ומתנות בכל מחלקות המשביר. במקביל, מועדון הלקוחות קלאב 365 יוצא בשיתוף-פעולה עם מגוון רחב של חברות מובילות במשק ביניהן: רשת ניו-ארם, אופיס דיפו, קשרי תעופה וסונול.
המהלך ילווה בקמפיין בהיקף של 5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.