קוקה-קולה השיקה לאחרונה, ב-53 מסעדות ברחבי ארצות-הברית, את מה שמכנים בחברה "מכונת המשקאות הקלים של העתיד".
בניגוד למכונות הקיימות, בהן הצרכן בוחר משקה, משלם ומקבל את מבוקשו - המכונה החדשה פועלת כברמן מיומן ויכולה לערבב לבקשתכם לא פחות מ-104 טעמים ומשקאות שונים.
האם הרעיון הזה בדרך להיות להיט צרכני? עדיין לא ברור. כמה מהלקוחות במסעדות שנבחרו לפיילוט של קוקה-קולה התקשו לתפעל את המכונה וחשבו שהיא מתוחכמת מדי, ואילו אחרים דווקא חשבו שהיא רעיון גאוני.
מה שבטוח, אם הקשתם יותר מדי טעמים לערבוב - "מכונת העתיד", ממש כמו הפי.סי שכולנו מכירים כבר שנים, עלולה להתרסק ולהיזקק ל-reboot. וזה, כפי שנאמר בסיום הכתבה שתראו מיד, עגום (וגם קצת מאכזב, לא?).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.