ירידת שער המטבע האירופאי עדיין לא מוצאת את ביטויה במחירונים הרשמיים של היבואנים. אולם, בהנחה שהשערים יישארו דומים, הם עתידים לבוא לידי ביטוי בתמחור נוח, ומפתיע לעיתים, של דגמים חדשים שמתוכננים להגיע ארצה.
כמה דוגמאות בולטות אפשר למצוא ברשימת הדגמים החדשים של צ'מפיון מוטורס, שיגיעו בארצה במחצית השנייה של השנה. כך, למשל, המחיר ההתחלתי של רכב הפנאי סקודה "יטי" (YETI), ששיווקו יתחיל החודש, יעמוד על כ-134,900 שקל לדגם עם הנעה קדמית ותיבת DSG בת 7 מהירויות. במקביל תוצע גם גרסת דיזל ומאוחר יותר גם גרסת 2 ליטר עם הנעה כפולה.
במחצית יולי תושק אצלנו ה-RS5, גרסת-העל של ה-A5, שבאירופה מתחרה ביצירות כמו ב.מ.וו M6 ודומותיה. 450 כוחות הסוס של המכונית מספיקים כדי להאיץ אותה מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות. במחיר של 769 אלף שקל היא לא תהיה זולה, אבל גם רחוק מטריטוריית המחיר ה"אקזוטית" שבה נמכרות בארץ מכוניות מקבילות.
גם האאודי A1, שתגיע ארצה בספטמבר, ניצבת כיום על המדוכה עם מחיר יעד אטרקטיבי. מחיר היעד (המשוער) של הדגם החזק ביותר, שנמצא כיום בקצה העליון של היצע הסדרה, עם מנוע 1.4 ליטר בהספק 122 כ"ס ותיבת S טרוניק בת 7 מהירויות, אמור לעלות כ-145 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.