חברת המזון שטראוס דיווחה הבוקר (ב') כי המכירות ברבעון הראשון צמחו ב-11.5% והסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקל. הצמיחה האורגנית בנטרול השפעת השינוי בשערי החליפין הסתכמה ב-2.9%.
הרווח הגולמי פרופורמה של שטראוס גדל ב-24.0% והסתכם ב-684 מיליון שקל, לעומת 551 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד אשתקד. הרווח התפעולי פרופורמה גדל ב-34.4% והסתכם לסך של כ-181 מיליון שקל, לעומת 135 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי פרופורמה לבעלי המניות הסתכם בכ-92 מיליון שקל, לעומת 80 מיליון שקל אשתקד - גידול של כ-15.5%. הרווח הנקי גדל ב-12.2% לרמה של 84 מיליון שקל.
תזרים מזומנים שנבעו מפעילות שוטפת הסתכם בכ-73 מיליון שקל, בהשוואה ל-36 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, אמר היום: "הקבוצה מציגה רבעון ראשון חזק עם צמיחה במכירות וגידול ברווח וברווחיות הגולמי, התפעולי והנקי יחד, עם שיפור בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת. הצמיחה במכירות ניכרת בכל פעילויות הקבוצה. בשוק הבית בישראל ממשיכה שטראוס להתרחב, ומכירות הקבוצה בישראל צמחו בכ-11.4% בהמשך לרכישת תמי 4. חברת הקפה צמחה בכ-7.5%, סברה צמחה בכ-34.1%, ומקס ברנר צמח בכ-7.7%. הקבוצה תמשיך ותשקיע בשנת 2010 במנועי הצמיחה העתידים של החברה - סברה, שטראוס מים והקפה".
ברבעון הראשון הסתכמו מכירות הקבוצה בישראל בכ-969 מיליון שקל, בהשוואה לכ-870 מיליוני שקל ברבעון המקביל בשנת 2009 - גידול של 11.4%. מכירות תחום הקפה של שטראוס הסתכמו ברבעון בכ-827 מיליון שקל, בהשוואה לכ-770 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - צמיחה של 7.5%, ובנטרול השפעת המטבע צמחו המכירות בכ-0.7%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.