משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת באג (BUG) - כך נודע ל"גלובס". התקציב, בהיקף של כ-13 מיליון שקל (במחירי מחירון) טופל בשנה וחצי האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי וכאמור יצא באחרונה למכרז.
ל"גלובס" נודע עוד כי במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ושמעוני-פינקלשטיין FCB, כאשר שני המשרדים שעלו לגמר הם ברוקנר וענבר.
הטיפול בתקציב ילווה באופן ישיר על-ידי מנכ"ל המשרד גיא קלנר וינוהל בשני מישורים. מישור אחד יטפל בפעילות הרשת, שמונה יותר מ-50 סניפים בפריסה ארצית. מישור שני יטפל בחנות הדיוטי פרי של באג, שמהווה עוגן מרכזי בפעילות ובמהלכים השיווקיים של הרשת. בנוסף יטפל המשרד בחיבור נכון בין השתיים ויפעל ליצירת ממשק פרסומי ושיווקי ביניהן.
הפעילות הפרסומית מיועדת לחזק את באג בהתמודדות שלה מול מתחרות קמעונאיות אחרות כמו אופיס דיפו וחנויות ציוד המחשבים הפרטיות, לצד חיזוק חנות הדיוטי פרי, שבה קהל הקונים שונה, כמו גם תמהיל המוצרים (לא רק ציוד מחשבים) וסגנון הקנייה (אימפולסיבי - טרום טיסה).
קמפיין ראשון של הרשת יעלה לאוויר כבר במהלך חודש יוני.
קלנר מסר בתגובה: "אנחנו שמחים מאוד על ההזדמנות שניתנה לנו להוביל את המהלך השיווקי העתידי של רשת באג".
תקציב באג מצטרף לשני תקציבים נוספים שהתקבלו במשרד באחרונה: WIN WIN מבית "ידיעות אחרונות" וקבוצת התיירות איסתא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.