ועדת חייק לבחינת תעריפי בזק, התבקשה על ידי משרד התקשורת להעלות את נושא השוק הסיטונאי לראש סדר העדיפות שלה. יו"ר הוועדה אמיר חייק נפגש אתמול עם שר התקשורת ומסר לו דיווח על קצב ההתקדמות בעבודת הוועדה וקיבל משר התקשורת משה כחלון בקשה לקדם מהר ככל שניתן את הטיפול בסוגיית השוק הסיטונאי.
השוק הסיטונאי משמעו יצירת שוק חדש שבו יוכלו מפעילים לרכוש שירותי תשתית מבזק ומ-HOT במחירים נמוכים. הכוונה שהמפעילים יוכלו לרכוש קווי תקשורת מבזק או מ-HOT בכמויות, ולקבל עליהם הנחות משמעותיות - דבר שלטענתם לא קיים היום.
השוק הסיטונאי הוא מונח שקבעה ב-2008 ועדת גרונאו, שבחנה את שוק התקשורת. זו הייתה הדרך של הוועדה לעודד את התחרות בשוק הנייח. אלא שמאז מסקנותיה פורסמו ועד היום לא עשה משרד התקשורת דבר בעניין. התוצאה היא שרק ב-2010, עם הקמתה של ועדת חייק, הוחלט להטיל עליה את הטיפול גם בסוגיית השוק הסיטונאי.
ועדת חייק העניקה למפעילים ארכה להגשת תגובותיהם לקביעת תעריפי בזק, הצורך בהמשך הפיקוח על שירותים ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.