מיזם אינטרנט חדש עולה השבוע לאוויר. "רלוונטי" היא זירה מקוונת לתוכן משלים, שתעלה בסוף כתבות שיופיעו במספר אתרים ישראליים, ותאפשר לגופים מסחריים או ציבוריים להוסיף תוכן נוסף הרלוונטי לכתבה, שיופיע באופן מיידי באתרים וללא עריכה.
כך, לדוגמה, כתבות בנושאי ביטוח יאפשרו לחברות הביטוח להוסיף מידע משלים בתחתית הכתבה, לצד הלוגו המסחרי שלהן, כאשר "רלוונטי" מתחייבת לכך שהחומר יהיה רלוונטי, בשקיפות וחתום על-ידי מומחה בתחום הכתבה עצמה.
ארגונים יוכלו גם להגיב בזירות התוכן של כתבות ארכיוניות, במטרה להתמודד עם שפע התכנים שצצים במנועי החיפוש.
המיזם פותח בשנתיים האחרונות על-ידי רונן ארז, מייסד האתר להשמה משפטית "קודקס", ואולג גולינקר. הזירה החדשה תעלה תחילה ב-4 אתרים, בהם "גלובס", nrg, נענע10 ו-msn ישראל, ולדברי החברה היא נמצא במגעים עם אתרים נוספים.
בין הלקוחות שכבר רכשו מנוי ב"רלוונטי" נמצאים גם בנק לאומי, ביטוח ישיר, כלל מגדלי הון, רני רהב, מוטי שרף ורונן צור.
לדברי רונן ארז, "הפיתוח שלנו עומד להוסיף נדבך חשוב לחוויות צריכת התוכן של הגולשים באתרים המובילים. הגולש יקבל את האפשרות להעמיק ולקרוא תכנים רלוונטיים נוספים, אשר אינם עוברים עריכה. לארגונים וחברות תינתן הזדמנות להגיע לקהל יעד ממוקד ומפולח אשר כבר מתעניין בעולם התוכן של המפרסם. אני רואה בזירת 'רלוונטי' כשלב נוסף באבולוציה של מדיית השיווק ברשת האינטרנט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.