חברת טכנולוגיית הפרסום הבינלאומית ADTECH, חברה-בת של ענקית האינטרנט AOL, הודיעה כי היא נכנסת לפעילות בישראל ומשיקה תוכנה חדשנית לניהול והגשת קמפיינים מקוונים.
ההודעה ניתנה במסגרת כנס שנערך היום (ג') בתל-אביב, בהשתתפות מנכ"ל ADTECH וסמנכ"ל AOL, דרק פרייטאג.
מי שיעמוד בראש הפעילות בישראל הוא מנהל הפיתוח העסקי האזורי של אירופה וישראל, מייקל סטורם. לחברה יש שיתוף-פעולה עם אורטק הישראלית, המספקת לה תשתית טכנולוגית בישראל.
ADTECH מתמחה בהצעת פתרונות חדשניים בתחום השיווק והפרסום באינטרנט, ויש לה כ-400 לקוחות ברחבי העולם, בהם icq ופוקס נטוורקס. היקף העבודה שלה מוערך ביותר מ-150 מיליארד פרסומות בחודש.
בין החברות שבהן היא מתחרה נמצאת גם דאבל קליק, שנרכשה על-ידי גוגל תמורת 3.1 מיליארד דולר, ואייבלסטר הישראלית.
החברה, שהוקמה ב-1998 ונרכשה ב-2007 על-ידי AOL, מפתחת טכנולוגיה למיקום באנרים באתרי אינטרנט, אשר מקלה על המפרסמים לעשות אופטימיזציה של הקמפיינים המקוונים. כך, הפתרון של החברה מאפשר חיבור ל-CRM של הלקוח, ספירת חשיפות, ניהול מלאי ופרסום מפולח.
לדברי פרייטאג, "ל-ADTECH יש הזדמנות ענקית בשוק הזה, ומאוד מרגש עבורי להיות מעורב באופן ישיר בהשקת החברה בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.