טבע ישראל נכנסת לתחום הקוסמטיקה. החברה השיקה היום (א'), בשיתוף עם חברת הקוסמטיקה AHAVA, מותג דרמו-קוסמטיקה חדש בשם Clineral, בהשקעה של 7 מיליון שקל.
מדובר בסדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, המעניקה מענה ספציפי וייחודי המסייע בשיקום העור במקרים של בעיות עור שונות: אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, פסוריאזיס, אקזמה וכף-רגל סוכרתית.
המוצרים מבוססים על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח, בשילוב תמציות צמחים.
דן דניאלי, מנהל חטיבת הפארמה בטבע ישראל, מסר כי "כניסתה של טבע ישראל לתחום המוצרים הדרמו-קוסמטיים היא במסגרת מהלך אסטרטגי שנועד לספק ללקוח קשת רחבה של מוצרי צריכה, המאפשרים פתרון משלים ואיכותי לטיפול הרפואי הספציפי שקיבל".
לדבריו, טבע ישראל, אשר מוכרת לרוב כחברה המשווקת ומוכרת תרופות מרשם ו-OTC, פועלת מזה שנים גם בתחום מוצרי הצריכה הרפואיים, כגון התחום הדנטלי, תחום בעיות עור ונשירת שיער. אנו מתעתדים ליטול נתח מהשוק הקיים ולפעול להרחבה של השוק כולו, באמצעות שיתופי-פעולה משמעותיים עם השותפים שלנו ברשתות הפארם ובתי-המרקחת הפרטיים. אני צופה כי סדרת Clineral תהיה בין המובילות את שוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל"."
השקת סדרת Clineral נועדה לתת מענה לצורך של כ-%20 מאוכלוסיית ישראל - תינוקות, ילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות עור, למצוא על המדף מותג דרמטולוגי אשר יעניק להם פתרונות ייעודיים ואיכותיים למגוון בעיות עור.
על-פי המחקרים, מספר הסובלים מפסוריאזיס עומד על כ-100 אלף, מאטופיק דרמטטיס סובלים כ-200 אלף, רובם ילדים, לכחצי מליון איש בישראל יש אקזמה, ולכ-300 אלף איש יש סבוריאה. על-פי המחקרים, בישראל חיים כ-400 אלף איש חולים בסכרת.
לדברי מנכ"ל חברת AHAVA, יעקב אליס, "מזה שנים רבות נצבר ידע נרחב בחברת AHAVA בתחום השפעות המינרלים על העור. עבודה של למעלה מ-5 שנים, שכללה מחקרים בתוכניות משותפות עם האיחוד האירופאי ובשילוב אוניברסיטאות בארץ ובעולם, הובילה את החברה לפיתוח מוצרים על בסיס מינרלים מים המלח עם יתרונות משמעותיים גם בתחום הדרמו-קוסמטיקה. נראה כי התחום בישראל עדין בתחילת דרכו, אך פוטנציאל הצמיחה בו גבוה מאוד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.