קוקה-קולה ממשיך להיות גם ב-2010 המותג המוביל את דירוג מדד המותגים השנתי של "גלובס", עם שחיקה קלה בלבד בשווי ל-2.220 מיליארד שקל - כך נחשף היום (ב') בוועידת תקשורת ונתח שוק.
המותג, הכולל גם את דיאט קולה וקולה זירו, שמר ב-2009 על רמת המכירות, וחשוב מכך - שמר גם על הפרמיה הגבוהה שהוא מצליח לגבות מהצרכן.
החברה המשיכה השנה עם פרויקט קוקה-קולה וילג', שהוכיח שוב כי הוא תורם להתחזקות מעמד המותג בקרב בני-הנוער. במקביל פעלה החברה לחיזוק מעמד המותג במגזר החרדי באמצעות קמפיין ייעודי, וכן לחיזוק המותג בקרב בני-הנוער במגזר הערבי באמצעות משחק אינטראקטיבי באינטרנט.
המותג חתם את 2009 בסימן משבר האיכות שפקד אותו, כשהתגלו שיירי בנזן וגופרית בבקבוקי משקאות של המותג. העובדה שהחברה לא נהגה בשקיפות ואספה חרישית את המוצרים מהמדפים לא הוסיפה לתדמית המותג החזק בישראל.
החל מהערב יופץ למנויי "גלובס" מגזין מדד המותגים, שנערך בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן. הדירוג המלא יפורסם מחר (ג') באתר "גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.