חברת טרה מוחקת את מותג המעדנים GOOD, כ-3 שנים אחרי שהשיקה אותו לראשונה - כך נודע ל"גלובס". המותג צפוי לרדת מהמדף במהלך חודש אוגוסט הקרוב.
במהלך כל שנות פעילותו לא הצליח מעדן השוקולד והקצפת GOOD לתפוס נתח כספי משמעותי בקטגוריית המעדנים. לפי סטורנקסט, המעדן אומנם מדורג כמותג המעדנים התשיעי בקטגוריה, אבל נתח השוק שלו ב-2009 עמד על 2.4% בלבד, והיקף המכר שלו הסתכם במחירים לצרכן ב-13.7 מיליון שקל בלבד בשוק המבורקד.
עם זאת, באוגוסט הקרוב תיכנס טרה לקטגוריה עם המותג החדש "מוו", שאמור להתחרות במותג מילקי של שטראוס. מילקי הוא מותג המעדנים הנמכר ביותר בישראל, ועד כה כל הניסיונות להשיק לו מתחרים לא צלחו.
לדברי מנכ"ל טרה, ארן אלסנר, טרה תשקיע בהשקת "מוו" כ-500 אלף דולר, והמותג החדש יתומחר כמו מילקי.
* היו ניסיונות בעבר להשיק מתחרה למילקי שלא צלחו.
"זה מוצר חדש עם טקסטורה חדשה ו-100% חלב טרי. הטעם מצוין, ואנחנו מאמינים שזה יצליח".
* איזה נתח כספי המותג "מוו" יכול להחזיק בקטגוריה?
"תלוי כמה נצליח".
* תנגסו במילקי?
"לא. 'מוו' לא ייפגע בהם, אלא הקטגוריה כולה תצמח. הוא יכול להגדיל את הקטגוריה כמו שקרה עם 'שטוז"ים' ו'גמדים', כש'גמדים' לא ירד אבל 'שטוז"ים' מכר הרבה מאוד".
* על חשבון מי?
"יש שוק גדול של מעדנים, דני (של שטראוס, א"ח) קרלו (של תנובה, א"ח), טום וג'רי, והוא ייקח מסגמנטים אחרים במעדנים. לנו יש את טום וג'רי, ותאורטית גם אנחנו יכולים להיפגע".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.