תקציב הפרסום של רשת האופנה לצעירים TNT מבית הוניגמן עובר לטיפולו של הפרסומאי דיוויד אדלשטיין, בעלי המשרד "דיוויד" - כך נודע ל"גלובס".
התקציב, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
אדלשטיין שימש עד לפני כשנה בתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אך פרש מתפקידו על רקע חילוקי דעות עם המנכ"ל יוסי לובטון ופתח משרד עצמאי.
בחודשים האחרונים זכה אדלשטיין בשני תקציבי פרסום - האחד של רשת משקפי השמש אירוקה; והשני של יבואנית עדשות המגע "עינית", המוערך ב-3 מיליון שקל.
אדלשטיין נחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, ולפני תפקידו בבאומן שימש כסמנכ"ל קריאייטיב בראובני-פרידן.
הקמפיין האחרון של רשת TNT עלה במארס השנה בהשקעה של 2 מיליון שקל, והובילו אותו הפרזנטורים דנה פרידר וג'וש ביץ' תחת הקונספט "Get Dirty". הקמפיין כלל פעילות אינטרנט רחבה, טלוויזיה, עיתונות וקד"מ.
עתה מעוניינת הרשת להעמיק את פעילות הגרילה והאינטרנט שלה, מתוך כוונה לחזק את מעמדה כרשת הפונה לנוער וצעירים.
יצוין כי מאז הוקמה הרשת היא הובילה קמפיינים נועזים ויוצאי דופן, שכללו עירום ופרובוקציות. הרשת מונה כיום כ-61 חנויות בפריסה ארצית.
מהוניגמן נמסר מתגובה: "TNT עברה תהליך של מיקוד, ממנו עלה כי גרעין הליבה של הרשת הנו צעיר ביותר, ולכן הוחלט לשנות כיוון פרסומי לכיוון פרסום גרילה".
יוסי לובטון מסר: "אני מאחל הצלחה ל'דיוויד'".
דיויד אדלשטיין בחר שלא להגיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.