חברת מדיהמיינד, לשעבר אייבלסטר, השלימה אמש הנפקה ראשונה לציבור בבורסת הנאסד"ק בוול סטריט. מדיהמיינד עוסקת בפתרונות לניהול קמפיינים דיגיטליים. לאחר השלמת ההנפקה - מניית החברה תחל להיסחר כבר מהיום בנאסד"ק תחת הסימול MDMD.
החברה גייסה 57.5 מיליון דולר לפי שווי חברה של 206 מיליון דולר. מחיר המניה בהנפקה היה 11.5 דולר. לחתמים בהנפקה קיימת אופציה לרכישת 750 אלף מניות נוספות, ואם ימומשו סכום הגיוס עשוי לעלות בעוד 8.6 מיליון דולר. JP מורגן ודויטשה בנק הובילו את ההנפקה.
יצוין, כי לפי התשקיף שפירסמה מדיהמיינד לפני ההנפקה, היא התכוונה לגייס כ-90 מיליון דולר לפי שווי של עד 286 מיליון דולר. לרשות ני"ע בארה"ב (SEC) היא דיווחה על כוונה לגייס עד 115 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.