מנהל עסקים ראשי בשופרסל , ריצ'י הנטר, יוצא לקרב על סל הקניות לחגים ומודיע היום (ד') כי הרשת יוצאת ב"סל הקניות הזול ביותר" המותאם לקונה הישראלי. "ביצענו עבודת מחקר וניתחנו את הרגלי הקנייה בשנים עברו, על מנת להבין מה הלקוחות רוכשים בתקופת החג ומה מחיריהם של מוצרים אלה בשוק כיום", אומר הנטר. "החברה שקדה במשך מספר חודשים על תכנון החג, כשהמטרה - סל הקניות של שופרסל לראש השנה יהיה הסל הזול ביותר".
הנטר מפרט: "מזה כ-9 חודשים אנו מתכננים את מוצרי החשמל וכלי הבית המותאמים לחג , הבאנו מאות אלפי פריטים מסין במטרה להעניק לצרכן את המחירים המשתלמים ביותר של מוצרים לקראת החג, ואנו מציעים ללקוחותינו כלי בית קטנים המהווים מתנה אידיאלית לחג במחירים חסרי תקדים. במהלך השבועות הקרובים נשיק עוד מבצעים".
בין המבצעים המוצעים כרגע: מבצעי 1+1 ומוצרים ב-10 שקל, ב-20 שקל וב-30 שקל.
לקראת החג, מוסרים בשופרסל, תגברה הרשת את שעות הפעילות, העלתה את מספר העובדים במחלקות השונות ובקו קופות וגייסה אורזים מיוחדים. בנוסף היא מציעה ללקוחות פריסה של עד 10 תשלומים.
כעת לא נותר אלא לחכות לתגובת הרשתות המתחרות, שללא ספק לא יישארו אדישות ויעמידו במבחן את הצהרתו של הנטר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.