בעלי רשת שילב, הזוג שושי ואיציק אורן, החליטו שלא למכור את הרשת. הודעה ברוח זו נמסרה לעובדים - כך נודע ל"גלובס". ההחלטה של הזוג אורן באה לאחר שהזוג אורן לא קיבל את המחיר שביקש עבור הרשת, שעמד בתחילה על 175 מיליון שקל.
הזוג אורן ניהל בחודשים האחרונים מגעים למכירת הרשת עם מספר גורמים קמעונאיים, ביניהם גם רשת קסטרו, יבואן טויוטה וזכיין רשת H&M ג'ורג' חורש, אלביט קמעונאות וקבוצת גאון אחזקות.
רשת שילב, שנוסדה בשנת 1974 על-ידי הזוג אורן, היא הרשת הגדולה ביותר למוצרי תינוקות בארץ. הרשת עוסקת במכר של חבילות לידה הכוללות ריהוט לחדרי תינוקות, עגלות לתינוקות ומוצרים משלימים. פרט לכך, הרשת פועלת בשתי קטגוריות עיקריות נוספות: אופנה לתינוקות וילדים עד גיל 7 וכן קטגוריית הצעצועים לתינוקות ופעוטות.
רשת שילב מונה 47 סניפים, מרביתם בבעלות הזוג אורן ומיעוטם בזכיינות. הרשת נמצאת כיום בתהליך של רכישת הסניפים שבזכיינות.
מחזור המכירות של הרשת הסתכם בשנת 2009 ב-218 מיליון שקל, וה-EBITDA ב-21 מיליון שקל.
על בסיס נתוני המכירות של המחצית הראשונה 2010 והתוכנית העסקית, ברשת צופים לרשום השנה גידול של 5.5% במכירות, שיסתכמו ב-230 מיליון שקל. כמו כן הם צופים לרשום גידול של קרוב ל-20% ב-EBITDA, שצפויה להגיע ל-25 מיליון שקל.
פרט לרשת, לזוג אורן פעילות בתחום יבוא וייצור צעצועים ומוצרים לתינוקות, וזאת באמצעות חברת "שסק" והמותג "טייני לאב", המניבים הכנסות של כ-50 מיליון שקל בשנה. הזוג אורן לא העמיד פעילות זו למכירה.
דובר שילב מסר בתגובה: "המכירה לא עומדת על הפרק".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.