חברת גוטקס מחפשת משרד פרסום חדש - כך נודע ל"גלובס". תקציב הפרסום של גוטקס טופל בשנה האחרונה במשרד יהושע TBWA.
עוד נודע כי נציגי החברה נפגשו באחרונה עם 3 משרדי פרסום לפגישות ראשוניות. בפגישות דובר על כוונה לצאת לתהליך מיתוג בהיקף כולל של כ-2 מיליון שקל.
חשיבותו של תקציב גוטקס איננו בהיקפו הכספי, שכן מדובר בתקציב קטן יחסית שטופל בעבר בעיקר במשרדי פרסום קטנים-בינוניים כדוגמת אופטימום או שמעוני-פינקלשטיין. עם זאת, מדובר במותג עם ניחוח בינלאומי, ויש להניח שככל מותג אופנה עם תמיכה פרסומית נכונה, הוא יכול לאפשר למשרד שיטפל בו הצגת יכולות קריאטיביות.
לא מן הנמנע כי החלפת משרד הפרסום נובעת בין היתר מהשינוי שעברה גוטקס בשנתיים האחרונות - לא רק ברמה הניהולית כי אם גם ברמת המוצר. לפני כשנה תפסה מולי גראנד את מקומה כמעצבת הראשית של גוטקס במקום גדעון אוברזון, שהחזיק בתפקיד ב-7 השנים הקודמות. השינוי בא לידי ביטוי בקולקציה שהציגה החברה לשנת 2010.
כיום גוטקס נמצאת בבעלות גו' שוואבל וחנן אליטוב, זאת לאחר שרכשו 50% מהאחזקות שלה תמורת 166 מיליון שקל מאפריקה ישראל.
בגוטקס בחרו שלא להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.