החשיפה הראשונה של הלוגו החדש של רשת האופנה GAP זכתה לגל של ביקורות. השינוי העיקרי הוא יצירת רבוע כחול קטן שמופיע כעת מעל האות P של שם החברה.
הלוגו של GAP הוא אחד המפורסמים בארה"ב ומופיע ביותר מ-1,200 חנויות, וזאת בנוסף ל-300 סניפים באסיה ובאירופה.
לפי דירוג אינטרברנד, GAP מדורגת במקום ה-84 בדירוג המותגים של 2010.
הביקורות על הלוגו החדש פורסמו במקומות רבים ברשת, ואחת מהן אף טענה כי הוא נראה כמו משהו שילד יצר בעזרת תוכנת ציור פשוטה.
עבור הנושא נפתח גם חשבון טוויטר @gaplogo, והוא מרכז בימים האחרונים עניין רב. מדובר ככל הנראה בחשבון הומוריסטי אשר לועג למעצבי ומנהלי החברה על המהלך.
למרות שינוי הלוגו לא התקבלה תגובה ממשרדי החברה, ולא הוצאה הודעה לעיתונות בנושא.
בשלב זה גם לא ברור האם השינוי נעשה על-ידי אחד ממשרדי הפרסום של החברה או שמדובר במהלך פנימי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.