מהפכת שידורי הספורט בסלולר הולכת לתפוס השנה חזק גם ב-NBA. אתמול (ב') הודיעה הליגה כי תתחיל למכור לשווקים בינלאומיים את ה"ליג פס", שירות שמאפשר צפייה בכל המשחקים מהעונה הסדירה והפלייאוף, גם באמצעות אפליקצייה מיוחדת למכשירים ניידים חכמים.
שירות דומה למכשירים סלולריים היה קיים עד כה רק בתוך גבולות ארה"ב. מעתה, השירות יינתן ביותר מ-200 מדינות ברחבי הגלובוס, ביניהן גם ישראל. במסגרת השירות, יועברו ישירות לטלפונים הסלולריים עד 40 משחקי NBA בשבוע, בנוסף לתוכן משלים נוסף על ליגת הכדורסל.
מחיר המינימום השנתי לשירות יעמוד על 119.95 דולר.
המכשירים באמצעותם ניתן יהיה להשתמש באפליקציה הם ה-iPhone, ה-iPod touch ופלטפורמות ה-iPad של אפל. גם מכשיר האנדרואיד של גוגל יתמוך באפליקציה.
כ-10% מההכנסות השנתיות של ה-NBA, הנאמדות ב-4.3 מיליארד דולר, מגיעות משווקים בינלאומיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.