לאחר פניות מצרכנים שהתלוננו על פרסום מוטעה, הורתה הממונה על הגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, על הסרת הפרסומים המוטעים בעמוד הפייסבוק ובאתר החברה של מנו ספנות באופן מיידי.
לפי התלונות שהגיעו לידי הממונה, מנו ספנות הציעה הפלגה במחיר של 199 דולר, בעוד שלא היה ניתן לרכוש את הפלגה במחיר הנקוב אלא רק במחיר גבוה יותר.
עו"ד פינקוס מציינת כי הצגת מחיר היוצר את הרושם כי מחיר ההפלגה הוא זול מכפי שהוא בפועל מהווה עבירה והטעיית צרכנים.
בנוסף, לא הופיע בתקנון החברה מידע לגבי זכות הביטול של הצרכן, מועד הביטול ואופן הביטול כפי שנדרש. כזכור, דמי ביטול של עסקה או שירות במכר מרחוק הינם 5% ממחיר העסקה או 100 שקל, הנמוך מביניהם.
"על העוסק לנקוט במלא השקיפות בפירסומים אותם הוא מציג, זאת כדי למנוע הטעיית צרכנים ופגיעה בזכויותיהם", אמר עו"ד פינקוס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.