האחים משה וליאון אדרי זכו בתואר אנשי השיווק של 2010 על הקמת בית הקולנוע הגדול בישראל - הסינמה סיטי בראשון-לציון. הפרס הוענק מטעם איגוד השיווק הישראלי, והתמודדו עליו 11 אנשי שיווק ומנכ"לים נוספים.
הסינמה סיטי בראשון לציון הוא מתחם בתי-קולנוע הגדול בישראל, שנפתח במארס 2010 בהשקעה של 450 מיליון שקל. הוא משתרע על-פני 45 אלף מ"ר של בתי-קולנוע ואזורי מסחר, שכוללים 26 אולמות קולנוע ותיאטרון, המשמשים גם לכנסים ולימי עיון.
כמפיקים ומפיצים היו האחים אדרי מעורבים השנה גם בשוברי הקופות הישראלים - הסרטים "זוהי סדום", "פעם הייתי" ו"שליחותו של הממונה על משאבי אנוש". ההשקעה של האחים אדרי בקולנוע הישראלי עמדה השנה על כ-25 מיליון שקל.
עוד התמודדו על התואר צביקה ליבליך, מנכ"ל ערוץ 24; גיא פרוביזור, מנכ"ל עדן טבע מרקט; מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף שיווק באסטרטגיה בבנק הפועלים; חנה מוניץ, מנכ"לית האופרה הישראלית; אסף עופר, סמנכ"ל שיווק בפלאפון; אודליה אורבך, סמנכ"לית השיווק של המשביר לצרכן; עמוס רגב, העורך הראשי "ישראל היום"; ענת שון-גרוס, מנהלת חטיבת העסקים והשיווק בתשלובת החלב של תנובה; סופי בלום, מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל; ותמר יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.