נתוני גוגל טרנדס, כלי המדידה לאתרי אינטרנט של ענקית החיפוש גוגל, ממשיכים להצביע על אותה מגמה - "גלובס" הוא אתר הכלכלה והפיננסים המוביל בישראל, ובפער גדל בחודש האחרון.
על-פי הנתונים החדשים, המתייחסים לחודש פברואר האחרון, "גלובס" מוביל את רשימת האתרים הכלכליים, עם כ-160 אלף גולשים שונים מדי יום.
לאחר "גלובס" מדורג אתר "דה מרקר", שבו מבקרים מדי יום כ-145 אלף גולשים שונים ביום. בפער ניכר נמצאים האתרים "כלכליסט", שמושך אליו כ-105 אלף גולשים שונים מדי יום, ו"ביזפורטל", שבו מבקרים מדי יום כ-70 אלף גולשים שונים.
בראייה שנתית, "גלובס" התחזק בכ-15% במהלך השנה האחרונה, כאשר הפער בינו לבין האתר שמדורג אחריו - "דה מרקר", מגיע בימים מסוימים מ-10,000 עד לכ-20,000 גולשים ביום.
גרף - השוואת משתמשים יומיים באתרי הכלכלה בפברואר 2011:
מקרא: "גלובס" - קו כחול, "דה מרקר" - צהוב, "כלכליסט" - אדום
טרנדס
בצמרת הדירוג הישראלית ממשיך להוביל, בפער עצום, פייסבוק עם כ-1.5 מיליון גולשים ביום. אחריו ynet, שנגע בימי השיא שלו ב-30 הימים האחרונים במיליון גולשים ביום, ו-וואלה, עם 800-900 אלף גולשים ביום.
אתר mako, שנהנה מעוד עונה של "האח הגדול", מתייצב במקום הרביעי עם כחצי מיליון גולשים ביום. במקום החמישי נענע10 עם 350 אלף גולשים ביום.
גרף - השוואת משתמשים יומיים באתרים המובילים בישראל בפברואר 2011:
מקרא: פייסבוק - אדום, ynet - כחול, וואלה - צהוב
טרנדס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.