נמשכים השינויים במערך הפרסום של קוסמופארם מקבוצת סנו: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יקבל לידיו את תקציב הפרסום של המותג "כיף", שטופל עד עתה ביורו תל-אביב.
העברת התקציב מיורו לברוקנר מתרחשת לאחר שתקציבי המותגים "קרמה" ו"נקה 7" הועברו לגליקמן-נטלר-סמסונוב, ותקציב המותג "אורביטול" הועבר לדרורי-שלומי.
קוסמופארם הוקמה לפני כ-13 שנה כחברת-בת של סנו, מתוך כוונה להפריד בין פעילות הקוסמטיקה לפעילות הטואלטיקה. לאור זאת נעשתה הפרדה פרסומית מוחלטת בין סנו, המטופלת מעל 20 שנה בדרורי-שלומי; לבין קוסמופארם, שהועברה אז לצרפתי-שטרנשוס-זמיר - כיום יורו תל-אביב.
גליקמן וברוקנר הם השחקנים החדשים יחסית בקבוצה. גליקמן הצטרף למערך הפרסום עם המותג "נטורל פורמולה", שהגיע כחלק מרכישת מותגי קרליין לפני כשנה.
ברוקנר הצטרך למערך הקבוצה דווקא מכיוון חברת-האם סנו - ובכך עשה כמעט את הבלתי יאומן כששם רגל בטריטוריה שהייתה שמורה במשך שנים למשרד דרורי-שלומי. המהלך התאפשר תודות לכניסה של סנו לתחום פעילות חדש - מותג המזון היבש "מאנה".
כאמור, ברוקנר יקבל לידיו את תקציב המותג "כיף". הקו הפרסומי של "כיף" הובל בשנים האחרונות על-ידי כוכבות המשדרות שמחת חיים. המותג "כיף" הושק מחדש בתחילת שנות ה-2000 עם מארזים חדשים, ניחוחות חדשים והשקה של מוצרים חדשים. מי שהובילה את המהלך במשך מספר שנים הייתה כוכבת "כמעט מלאכים", לואיסנה לופילטו.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של המותג "כיף" (כולל בושם, שמפו וספריי גוף) עמד בשנה שעברה על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.