איך מנהלי של סוני התמודדו עם אירועי הפריצה למאגריה וגניבת פרטים על לקוחותיה, בשבוע שעבר? היום (א') בכיריה של סוני ביקשו להתנצל בפני קהל לקוחותיה של ענקית הטכנולוגיה בדרך היפנית המסורתית: קידה במשך 3 שניות.
בהופעה הפומבית הראשונה שלהם מאז התגלה המחדל, 3 המנהלים הבכירים של חברת סוני התייצבו היום לפני המצלמות במטה החברה בטוקיו וקדו במשך3 שניות בסגנון היפני המסורתי לבקשת סליחה.
שירותי הבידור והמשחקים המקוונים של סוני הושבתו מאז ה-20 באפריל לאחר מה שסוני כינתה "חדירה מבחוץ". 77 מיליוני המשתמשים ברחבי העולם הרשומים לשירותי הרשת של פלייסטיישן 3 ו-PSP נפגעו בעקבות פריצה של גורם שאינו מורשה למערכות המידע. החשש הוא שהמידע שנגנב כולל שמות משתמש, סיסמאות, תאריכי ימי הולדת כתובות מייל ואף פרטי כרטיסי אשראי מלאים.
מהחברה נמסר כי היא תחדש את שירותיה המקוונים השבוע ותציע ללקוחותיה תוכן בחינם כפיצוי וכניסיון להחזיר את אלה שנטשו אותה. סוני הבטיחה לשפר את אמצעי ההגנה וההצפנה על נתונים חסויים ורגישים של משתמשים. "אנו מתנצלים על שגרמנו אי נוחות וצרות לקהל לקוחותינו", אמר מנכ"ל סוני קאזאו היראי והציג את המעשה כפגיעה בכל תעשיית המידע המקוון: "למעשה הפלילי נגד הרשת שלנו היתה השפעה משמעותית לא רק על הצרכנים שלנו, אלא על כל התעשייה שלנו. התקפות לא חוקיות אלה מדגישות את הבעיה עם אבטחה ברשת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.