תקציב הפרסום של רשת הדיור המוגן "בית בכפר", המוערך בכ-7 מיליון שקל בשנה, עבר לזרמון-גולדמן.
בשנים האחרונות התעוררה התחרות בענף הדיור המוגן, ונכון לשנת 2010 השקיעה הקטגוריה בפרסום כ 14 מיליון דולר (לפי יפעת בקרת פרסום).
"בית בכפר" היא רשת ארצית שנוסדה בשנת 1990. כיום מפעילה הרשת 5 מרכזי דיור מוגן בפריסה ארצית ונמצאת בתהליכי בנייה מתקדמים של פרויקט דגל יחיד על חופי הכנרת.
הפרויקט החדש, בשם "חוף כנרת resort", מייצג שינוי תפיסה בתחום הדיור המוגן - מעבר ממבנים בודדים לשיטת ה-"gated community" הנפוצה בפלורידה. על-פי התוכנית יקומו למעלה מ-500 יחידות דיור לגיל השלישי בחוף גינוסר בכנרת, והוא עתיד להיות הפרויקט הגדול והיוקרתי ביותר שהוקם אי-פעם בתחום הדיור המוגן בישראל.
לרגל השקת הפרויקט יצאו "בית בכפר", בשיתוף משרד הפרסום זרמון-גולדמן DDB, למהלך אסטרטגי של ריענון וחידוד המותג, בסופו הוחלט לשנות לחלוטין את הגישה למכירת דיור מוגן בפרסום.
הקמפיין הפרסומי שמלווה את המהלך צפוי לעלות במהלך הקיץ ולכלול פרסום בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.