תקציב הפרסום של רשת מלונות קראון פלאזה ישראל עובר למשרד הפרסום AVRAHAM. התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן אריקסון.
רשת קראון פלאזה שייכת לקבוצת אפריקה ישראל וקבוצת משקיעים פרטיים. בישראל מונה הרשת שישה מלונות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי היקף ההשקעה של רשת מלונות קראון פלאזה ב-2010 עמד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון שמשמעותם במחירים ריאליים כמיליון דולר.
משרד הפרסום AVRAHAM נשא בתחילת הדרך את השם נפתלי-אברהם על שם שני השותפים שהקימו אותו יריב אברהם ושאול נפתלי. המשרד מיצב עצמו כסוג של בוטיק קריאייטיב אך ב-2009 נפרדו דרכיהם של השותפים ואברהם רכש את מניותיו של נפתלי. משרד הפרסום AVRAHAM צמח במהירות בשנתיים האחרונות, ובין לקוחותיו נמצאים נייצ'ר ואלי, רד בול, יגואר, הולנדיה ועולם הקולנוע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.