ענקית האינטרנט גוגל דיווחה הערב (ה') מייד עם תום המסחר האמריקני על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2011: הרווח הנקי עלה ל-2.51 מיליארד דולר בהשוואה ל-1.84 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר ברווח של 7.68 דולר למניה לעומת רווח 5.71 דולר למניה ברבעון בהמקביל אשתקד. בניכוי הוצאות חד פעמיות הרווח למניה הסתכם ב-8.74 דולר למניה, לעומת תחזיות האנליסטים שעמדו על רווח של 7.84 למניה.
ההכנסות של גוגל ברבעון השני עמדו על 6.92 מיליארד דולר לעומת צפי להכנסות של 6.54 מיליארד דולר. ההכנסות מהאינטרנט מהוות 54% מסך ההכנסות ומסתכמות ב-4.87 מיליארד דולר. נציין כי ההכנסות מפרסומות המבוססות על "רווח פר קליק", עלו ב-18%, מעל תחזיות האנליסטים שעמדו על 16% בהשוואה לרבעון השני אשתקד.
גוגל אוחזת השנה בנתח של 41% בשוק הפרסום המקוון, מדובר בעלייה לעומת השנה שעברה, בעת שהחזיקה ב-39% משוק הפרסום המקוון.
עוד עולה מהדוחות כי גוגל הגדילה את מצבת כוח האדם שלה בעוד 2,500 עובדים חדשים ברבעון השני.
בהתייחס לגוגל פלוס, מנכ"ל גוגל, לארי פייג', הביע שביעות רצון ואמר כי למעלה מ-10 מיליון אנשים הצטרפו עד כה לגוגל פלוס. בהתייחס ליוטיוב אמר לארי פייג' כי למעלה מ-3 מיליארד צפיות נרשמות מידי יום.
יצויין כי מניית גוגל הגיבה בעלייה של כ-11% לתוצאות הדוחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.