קצת אחרי שופרסל, רשת מגה של קבוצת אלון הכריזה היום (ד') כי תוזיל 32 מוצרי בסיס בשיעור של 20%. המוצרים שיוזלו יכללו לחם, מוצרי חלב, ביצים, פסטה וקטניות, אריזות קורנפלקס ודגנים, חטיפים לילדים, מוצרי מזון קפואים, שימורים, מוצרי אפייה ומוצרי ניקיון.
הכרזתה של מגה באה לאחר שאמש (ג') הודיעה שופרסל כי בהתאם לסיכום עם הסטודנטים, היא תוזיל 30 מוצרי יסוד בשיעור של 20%.
כפי הנראה, במגה הזדרזו עם המהלך בניסיון למנוע יוזמה לחרם על הרשת, בדומה ליוזמת הסטודנטים לחרם על שופרסל, שלאור הסיכום החליטו שלא לקיימו.
לדברי הרשת, הסל שיוזל מבוסס על מיפוי סל מוצרים הנצרכים בכל משפחה בישראל, כאשר מוצרים רבים בו יהיו של המותג הפרטי של הרשת. הרשת טוענת כי הסל יהווה אלטרנטיבה זולה וארוכת-טווח, וכי מדובר במדיניות תמחור חדשה ארוכת-טווח ולא בפתרון נקודתי וזמני להוזלת סל הקנייה.
"אנו מודעים לצורך של הציבור בהוזלה קבועה של מוצרי המזון ולא בפתרונות נקודתיים של מבצעים והנחות. רק מותג פרטי חזק יהווה תחרות אמיתית ויגרום ליצרני המזון להוזיל מחירים", אומר מנכ"ל מגה, זאב וורמברנד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.