אחרי שאבדו כמעט לחלוטין הסיכויים להעפיל ליורו 2012, צופי הטלוויזיה ויתרו אמש (ג') על התענוג המפוקפק שבצפייה בנבחרת ישראל בכדורגל: המשחק בקרואטיה, שהסתיים בהפסד 3-1, הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 10% בלבד בקרב משקי בית יהודיים. זאת ארבעה ימים בלבד לאחר המשחק עם יוון ביום שישי, שלמרות שעת התחלת השידור הבעייתית שלו (16:00), הצליח לגרוף 18% צפייה.
המשחק אתמול, הלפני אחרון בקמפיין מוקדמות יורו 2012, דורג רק במקום השישי בטבלת הצפייה היומית. את המקום הראשון תפס "אחד נגד 100" של זכיינית ערוץ 2 רשת, ששודר במקביל למשחק הכדורגל, עם 23% צפייה.
ערוץ 10 רכש את עשרת המשחקים של הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2012 עבור סכום כולל של כ-5.5 מיליון שקלים (לפני עלויות הפקה), אך למרות ההשקעה המשמעותית, הרייטינג הממוצע לא הצליח להתרומם מעבר לרף ה-15.5%.
כהשוואה, קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 (המשחקים שודרו על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת) הביא רייטינג ממוצע של 19.6%, כשזכויות השידור של המשחקים נרכשו בסכום כולל של כ-10.7 מיליון שקל.
המשחק האחרון של נבחרת ישראל בקמפיין יתקיים ב-11 באוקטובר במלטה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.