מנכ"ל הרשת החברתית טוויטר, דיק קוסטלו (Dick Costolo), פרסם היום (ו') נתונים מעניינים באשר לאתר עליו הוא אחראי: קוסטולו בישר כי לרשת החברתית יותר מ-100 מיליון משתמשים פעילים (הגולשים ברשת לפחות פעם בחודש) - גידול של 80% ביחס לתחילת שנת 2011, במספר המשתמשים.
קוסטולו ערך מסיבת עיתונאים במטה החברה בסן פרנסיסקו הבוקר, והתייחס לשלושת הצירים המרכזיים בהם החברה שלו מתמקדת, לדבריו - צמיחה, חדשנות ורווחיות. קוסטולו אמר, כמובן, כי לעניות דעתו הרווחיות אינה מטרה בפני עצמה, אלא אמצעי כדי "לקשר בין אנשים בכל מקום, שזו המשימה החשובה ביותר מבחינתנו", לדבריו.
טוויטר: "מתייחסים לרווחים כמו לאוויר לנשימה"
קוסטולו הוסיף כי "אנחנו מתייחסים לרווחיות כמו לאוויר לנשימה - אנחנו זקוקים לו בשביל לחיות, אבל זו לא המטרה שלנו בחיים". בנוסף, מסר קוסטולו מספר נתונים אשר זכו לכינוי "מדהימים" ברשתות התקשורת הזרות - ביניהם, בין היתר, מידע על כמות המשתמשים בטוויטר.
בנוסף לכמות המשתמשים אותם מגדיר קוסטולו פעילים, סיפר מנכ"ל הרשת החברתית כי לחברה מעל ל-50 מיליון משתמשים הגולשים באתר מדי יום.
כמו כן, עדכן קוסטולו כי 40% מהמשתמשים הפעילים ברשת לא מצייצים, אלא רק עוקבים אחר משתמשים אחרים. לדעתו של קוסטולו, זה דבר טוב: "זה הוכחה לכך שהפלטפורמה שלנו נהפכת למיינסטרים, ומראה שטוויטר הפכה למקום בו אנשים יכולים למצוא עניין משלהם".
עוד סיפר במסיבת העיתונאים כי 55% מהמשתמשים בטוויטר גולשים באתר ממכשיריהם הסלולריים, וכן כי על פי נתוני גוגל אנליטיקס - 400 מיליון משתמשים שונים מבקרים באתר של טוויטר מדי חודש - זאת בהשוואה ל-250 מיליון משתמשים חדשים בתחילת שנת 2011.
בכל הקשור לחדשנות, ציין קוסטולו כי הוא מעניין שטוויטר "תפרוש את שירותיה עבור כל המכשירים הסלולריים, ותשפר את ממשקי ההיזונים מול הלקוחות". באשר לאפשרות כי טוויטר תנפיק עצמה בארה"ב, אמר המנכ"ל כי "הצלחנו להגיע להישגים ברקע מציאות בה אנו מתנהלים בתנאים שלנו בלבד, ולא דואגים בנוגע להנפקה עתידית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.