סימילאק משיקה היום (א') קטגוריה חדשה: השלמה תזונתית לילדים שהם "אכלנים בררניים" בגילאים 1-10 שנים, באמצעות פורמולת "פדיאשור קומפליט".
באבוט, יצרנית סימילאק, מבססים את הציפייה להצלחת המוצר הקיים בארה"ב זה 20 שנה, על מחקרים המראים כי גם בישראל 50% מהילדים מוגדרים על-ידי הוריהם כ"אכלנים בררניים".
מדובר בהשלמה תזונתית הנצרכת בצורת אבקה היוצרת מילקשייק בטעמים וניל או שוקולד. המוצר מכיל שילוב של כל אבות המזון (חלבונים, פחמימות ושומן, ויטמינים ומינרלים, פרוביוטיקה וסיבים תזונתיים) ומותאמים לצריכה יומית. "מדובר בהעשרת רכיבי התזונה", אומרת רונית דוייב, מנהלת מדעית ב"אבוט ישראל".
קרוב למחצית מאימהות לא מרוצות מהרגלי האכילה של ילדיהן - כך לפי סקר שנערך בישראל על-ידי Market Watch במאי האחרון בקרב 500 אימהות לילדים בגילאים 3-10. ככל שעולה הגיל הבעיה מחריפה. 78% מהאימהות ציינו כי מה שמטריד אותן בעיקר הוא ההרכב התזונתי ממנו ניזון ילדיהן בשל ריבוי צריכת ג'אנק פוד, סירוב לאכילה בשר, ירקות או מוצרי חלב. עוד ציינו האימהות כי הן חשות שהארוחה הופכת ל"מאבק".
"זיהינו משבצת ריקה שמצאנו שיש מקום למלא אותה. הבאת המוצר לישראל ארכה 3 שנים בקרוב, ואנחנו מצפים לתהליך עמוק ומתבקש של חינוך השוק".
אריזת פדיאשור קומפליט מכילה 400 גרם, ומחירה 45 שקל. כל אריזה מכילה 9 מנות, כך שאם הילד יצרוך שתי מנות מדי יום, מדובר על הוצאה חודשית של כ-300 שקל בחודש. לנוכח העלויות, מנמקים באבוט כי מדובר בארוחה שלמה ומזינה במחיר של 5 שקל. עוד מדגישים כי המחיר זהה ברמתו למחיר בארה"ב ואף נמוך ביחס למדינות אירופה, והושג "לאחר מאמץ".
לרגל ההשקה מעלה אבוט אתר לנושא אכילה בררנית של ילדים: pediasure.co.il.
בקרוב: סימילאק אדוואנס פלוס
בתוך כחודש תושק פורמולה משופרת של תחליף המזון לתינוק סימילאק אדוואנס פלוס. הפלוס משקף תוספות של רכיבים חדשים לשלבים 1,2,3 של אדוונס. לדברי דוייב, הוספו "חיידקים טובים" לשיפור ההגנה החיסונית, וכן הרכב שמנים ייחודי (שאינו מבוסס על שמן דקל) לספיגה אידיאלית של סידן.
שדרוג הפורמולה הוא מהלך כלל עולמי - מ-2007 לא שונתה הפורמולה של סימילאק. בשלב ראשון יימכרו שתי הפורמולות במקביל. המחיר ייוותר כשהיה ובאבוט מדגישים כי מ-2007 המחיר לא עלה ובכל מקרה נקבע ברצפת המכירה כ"לוס לידר". הטווח נע מ-30 עד 45 שקל לאריזת 400 גרם ובין 78 ל-90 שקל לאריזת ה-900 גרם.
לאור הפרסומים שלפיהם ההורים בישראל משלמים על מזון לתינוקות בעשרות אחוזים יותר מההורים בארה"ב, טוענת יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל, כי הפערים נובעים מכך שההיצע בחו"ל גדול בהרבה, כשכולל תחליפי מזון של "מותג פרטי" במחיר מוזל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.