למרות הביקורות בענף הפרסום, פרסמה הבוקר (ב') רשות השידור את המכרז לאיתור ספקים לשירותי פרסומת ברדיו.
בניגוד לשנים הקודמות בהן נבחר רק זכיין אחד, המכרז הנוכחי קובע כי יהיו לכל הפחות 3 זכיינים ולכל היותר 5 זכיינים. האשכול הבולט ביותר כולל את רשת ב' - הרשת המואזנת ביותר בקול ישראל.
כפי שנחשף ב"גלובס", דוח מיוחד שחיבר הכלכלן שמואל סלבין עבור שפ"מ העריך כי החלוקה לאשכולות תגרום להפסדים כבדים לרשות השידור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.