זמן קצר לאחר ההודעה של תנובה על הוזלת מוצרי החלב, רשתות השיווק לא מאחרות להגיב, והראשונה היא שופרסל. רשת השיווק שבשליטת קבוצת IDB של נוחי דנקנר הודיעה היום (א') כי היא "מברכת את תנובה על ההחלטה להוריד מחירים", וכי היא "תעביר את כל הורדת המחירים במלואה לצרכן מיידית מרגע ההוזלה. שופרסל מקווה כי גם יצרנים נוספים יאמצו את המהלך של תנובה ויוזילו אף הם את המחירים".
נזכיר כי הבוקר, רגע אחרי התפטרותה של זהבית כהן מתפקיד יו"ר תנובה, החברה הודיעה לרשתות השיווק כי היא תפרסם היום (א') מחירון חדש למוצרי החלב. במסגרת זו תוזיל תנובה את הגבינה הצהובה והגבינות הלבנות בשיעור של 15%, וכן תוזיל עוד שורה של מוצרים בשיעורים שעד 15%.
נזכיר כי מתחילתה של המחאה החברתית תנובה סירבה להוריד מחירים של מוצרי החלב זולת הקוטג', ונקטה רק במבצעים על המוצרים באופן שמבטיח שמחיר המוצר הבסיסי שלה לא יישחק. בצעד הנוכחי מבקשים בתנובה למזער נזקים לא רק למכירות החברה, כי אם גם למעמד המותג תנובה שהולך ונפגע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.