הצלחה לפרומט "הדור הבא 24/7" ביריד מיפקום. תוכנית הריאליטי, פרי פיתוחה של אבוט-רייף-המאירי, ערוץ 10 ויעלי אבנרי, נקנתה לשידור בנורבגיה, שבדיה ודנמרק עוד בטרם החל היריד.
בנוסף, הלילה נחתמה עסקה מכירה עם ענקית הפורמטים האירופאית, "פרימנטל מדיה", לשידור "הדור הבא" במדינות צרפת, פורטוגל והולנד.
הגירסה, שזכתה באנגלית לשם "24/7 LOVE LAB", נמכרה על-ידי מפיץ הפורמטים אבי ארמוזה לקבוצת Viasat האירופית, מקבוצות השידור הגדולות באירופה, עוד בטרם החל היריד.
שלשום (א') הושק פסטיבל הטלוויזיה מיפקום בקאן שבצרפת. גיא המאירי, מבעלי חברת אבוט-רייף-המאירי, שנסע לפסטיבל, מסר כי "פורמט 'הדור הבא 24/7' עורר התעניינות רבה בשוק הבינלאומי, בין היתר בזכות העובדה שישנו ביקוש גובר בתעשיית הטלוויזיה הבינלאומי לפורמטים של 360 מעלות, חוצי פלטפורמות, המשלבים חווית צפייה כוללת בין טלוויזיה, אינטרנט, סלולר ו-VOD".
לדברי אבי ארמוזה, "הפורמט משתלב בתזמון מדויק עם המגמה שחוזרת בקרב הערוצים השונים בעולם להחזיר תכניות יחסים ושידוכים ללב הפריים-טיים הטלוויזיוני. אנו מעריכים כי עסקאות נוספות ייחתמו בימים הקרובים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.