מישהו כתב פעם: "אין דבר כזה פרסום רע - למעט מודעות אבל". זה כנראה מה שחשבו בחברת האופציות הבינאריות איטריידר.
בחודש שעבר חשף תחקיר G מאת איתי רום, עדויות מפי משקיעים באתר, שטענו כי ברגע שהתחילו להרוויח סכומים נאים הם נתקלו ב"בעיות טכניות".
"בערבים מסוימים הייתי גורף 40-30 אלף שקלים", אמר אחד המרואיינים. "יום אחד הזמינו אותי לפגישה אצלם וניסו להוציא ממני מידע על איך אני עובד. אחרי הפגישה ראיתי שחסמו אותי".
באיטריידר כנראה ראו את מחצית הכוס המלאה: בפרסומת באחד האתרים הכלכליים הוא הובא כהמלצה מתוך "מגזין גלובס": "הייתי מרוויח 40-30 אלף שקל בערב באיטריידר". בלי ההמשך.
מילא הציניות, מילא ההטעיה, אבל למה לשנות מ"שקלים" ברבים ל"שקל" ביחיד? המגיהה שלנו מאוד לא אהבה את זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.